liveandlearn-12
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
liveandlearn-12

we wont lit you down

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  مابقولش فى حبك غير الله!!!  سيدتى  

مابقولش فى حبك غير الله!!!

كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin

المساهمات : 103

مابقولش فى حبك غير الله!!! Empty
مُساهمةموضوع: مابقولش فى حبك غير الله!!!   مابقولش فى حبك غير الله!!! Emptyالأربعاء ديسمبر 17, 2008 11:37 am

سلام عليكم ازيكم يا جماعه عاملين ايه انا حابه اتكلم معاكو فى موضوع عارفه انه مش جديد عليكو انما هو موضوع لو حسيناه بجد هانعرف انه جديد وطبعا هو الحب اه الحب
الحب ده اجمل حاجه فى الدنيا وعارفه ان كل اللى بيقرى دلوقتى بيقول عارفين انما صدقونى ده فعلا انا سمعت من صحابى وقرايبى وناس كتير اعرفهم وكمان من خلال بعض الكتب النفسيه ان الحب سبب كل مشاكلنا لو بنحب ومش واصلين بنتعب ولو حبنا بجد ومش عارفين نعبر عنه بنتعذب ولو بنحب وبنجاهد نفسنا علشان مانغلطش بردو بنتألم وكلها مشاكل عن الحب او بسبب الحب بس الاهم من كل ده اننا نقدر لازم ياجماعه نقدر .
نقدر بعض نقدر حبنا نقدر نفسنا نحافظ على الحب اللى بينا كتير من الناس كرسو حياتهم فى الشغل والدراسه ومشاكل الحياه الماديه اللى مش بتخلص ولا هاتخلص وعمرهم مافكرو يعنى ايه حب بس انا شوفت الناس دى بعينى صدقونى مش عايشين حقيقى حياتهم صعبه قوى انا يا جماعه مش بقصد ان ولد يحب بنت وبس لا بقصد كمان عبد يحب ربه عبد نفسه يشوف حضره المحبوب فى المنام نفسه يحس بحب ربنا ليه برضا ربنا عليه ماهو ده كمان حب واجمل مابيكون فى حبنا لما يكون طاهر عفيف ربنا بيبارك فيه وعليه وبنحس برضا ربنا وبحبه لينا اكتر واكتر وحقيقى ياجماعه اتمنى لكو كلكو حب حقيقى من قلب صادق النيه وفى انتظار تعليقاتكو.....
https://live4all.yoo7.com

مابقولش فى حبك غير الله!!!
صفحة 1 من اصل 1